Wednesday, April 27, 2011

Buddy

Bukan mudah bagi saya untuk menemui kawan baik.Kawan tempat saya bercakap setiap hari.
Jika dulu saya pernah menyatakan bahawa kosongnya hati saya,namun hari ini saya sudah membuat keputusan untuk cuba membuka segenap ruang di dalam hati.

Ketika persahabatan kami dipandang orang,pasti begitu banyak spekulasi akan dibentang.
Namun,jika ingin dilawan..manakan mampu.
Walaubagaimanapun,dialah kawan baik dan terbaik yang saya ada.

Mungkin disebabkan oleh perbezaan jantina,kami dipandang pelik akan tetapi saya tidak menghiraukan semua itu asalkan saya masih lagi berada di atas laluan betul.
Kadang kala saya berkelakuan serius dengannya,dan kadangkala juga saya menjadi agak kebudak-budakan.
Namun,tidak pernah sekali pun saya terdengar atau mendengar keluhan dan cemuhan daripadanya.

Kalau ingin diikutkan,saya mempunyai ramai kawan dan kawan-kawan saya semuanya baik-baik belaka akan tetapi,untuk mencari yang terbaik..sukar sekali.
Saya tidak begitu pasti...apakah dia akan menjadi satu-satunya orang yang akan tetap menjadi sahabat baik saya namun,saya amat pasti bahawa buat masa sekarang dialah yang TERBAIK !

THANK YOU,BUDDY

No comments:

Post a Comment