Saturday, September 11, 2010

Things I Hate.



Okay post saya pada hari ini adalah berkaitan dengan perkara yang saya agak benci dalam hidup.
Kalau anda merasakan tajuk ini seakan-akan menarik,silalah jangan segan-segan selami luahan post saya ini.Jika anda merasakan post ini sebaliknya,anda boleh
back atau log out atau tekan je button pangkah kat atas tu..easy right?Jika(lagi sekali) anda ingin comment2....silalah.Saya bagi keizinan rasmi untuk anda,khas daripada Amiera Basir.

-Saya benci bila budak-budak tambah-tambah di sekolah tu,sekolah kerajaan maupun swasta,yang kononnya nak ikut 'trend nowdays'. Tak salah nak ikut trend cumanya janganlah terlalu excited dengan trend yang diikutkan tu sampaikan betul dan salah tidak diambil kira lansung.

-Kenyataan saya ini mungkin berbaur kejam sedikit dan aka
n make you guys offended.Saya agak benci dengan budak yang selalu dok menghebahkan dan bangga dengan apa yang mereka tahu yang agak orang lain tak tahu(rare).Kononnya,hanya dia se
orang sahaja yang tahu....padahal saya tahu lama dah pasal tu.hehe.Contoh yang paling mudah,seseorang itu baru saja tahu mengenai band itu....dan dia dok bangga dengan pencapaiannya sampaikan dia dok post lagu band tu kat face-b,myspace..etc.Tapi dalam masa yang sama,saya tahu lama dah pasal band tu...dan sudah jemu mendengar lagu mereka.Saya seakan-akan ingin menghempuk kata-kata yang dapat membuatkan orang itu lari menangis kepada ibunya.Haha.!
Sebab perkara ini berlaku setiap hari dalam kehidupan saya.Im sick of it !

-Saya agak tak suka,tak benci lagi...perempuan di sekolah yang konon nak jadi 'stylish' yang sanggup melipat tudung mereka yang seboleh-bolehnya nak bag
i sampai tak nampak mata tu.Jika hanya seorang dua yang memakai fesyen tudung sebegitu,saya boleh terima lagi tapi ini sampaikan hampir setiap perempuan di sekolah mengikut gaya tu.Memang tak leh belah ler ! Kalau dah muka tu tak sesuai dengan gaya lipatan tersebut,tak usah le lipat camtu.Si pemakai tudung sebegitu pastinya tidak lari melengkapkan diri mereka dengan memakai stokin bersaiz xss,kasut colo
rful,tudung untuk adik-adik,baju berkain nipis,kain tergantung.Ia seakan-akan satu set yang diidam-idamkan oleh perempuan.Haih....

Okay,setakat itu saja yang saya boleh kongsikan dengan you guys buat masa sekarang.Saya tak boleh la nak reveal semua di public apa yang saya benci aka tak suka.Nanti,ada rusuhan pulak dekat luar rumah.Hehe.



P/S:Post ini tidak khas kepada mana-mana pihak.Harap maklum.

No comments:

Post a Comment