Friday, December 31, 2010

coretan 2010

Duduk tak duduk,tahun 2011 semakin menghampiri.Begitu banyak peristiwa yang berlaku dalam tahun 2010.Terasa berat sekali untuk meninggalkan tahun yang penuh dengan kenangan manis dan pahit ini.Tetapi apakan daya,saya sesungguhnya tidak mempunyai kuasa untuk menghalangnya.

Hidup harus diteruskan.Segala yang berlaku akan dijadikan pengajaran...ya Allah kau jadikanlah tahun 2011 sebuah tahun yang penuh dengan keseronokan,kebahagiaan...
Saya akan menggunakan tahun ini sebaik mungkin.Tidak akan mensia-siakannya ! Ya,saya tidak akan ! Segalanya cabaran,akan saya tempuh dengan baiknya !

Segala kenangan tidak akan saya lupakan.Semuanya akan tersimpan kemas dalam hatiku.Percayalah !

Dengan rasa rendah diri,saya memohon maaf keatas semua salah-salah saya yang lampau.Marilah kita tutup buku 2010 dan mulakan hidup yang baru.

Saya akan merealisasikan impian saya,insyaAllah.Tidak ada apa yang dapat menghalangnya melainkan dengan izin Allah.Tahun 2011,here i come !

No comments:

Post a Comment