Wednesday, October 6, 2010

Whee3...!

semalam...best gila kat sekolah.Kan ustazah suruh bawak tepung/debu tanah untuk buat amali pertepungan eh eh bukan tayammum.Malangnya(aceh) ustazah tak masuk kelas akibat terlalu bizi..so kami pun,orang2 yang sedang tekun menungguk kedatangan ustazah dengan penuh kesabaran membuka plastik beg yang berisi tepung itu dan MEMBUAT TAYAMMUM SENDIRI.Alangkah gembiranya kami mencalit2 tepung kepada muka kawan2...Aku telah diserang oleh pina n shidah.2 sekaligus..where aci,kalah uh ! :( (tarik muka*)

si pina-pina bawak cam baharunya yang bewarna pink itu ke sekolah.shhh..jangan bagitau cikgu.Kami semua apa lagi...membuat parti liar la.Tapi yang terkawal lagi...bestttttttttttt..!!!
Kakak2 dan pakcik2 2cm dok sibuk mengatur plan jamuan..aku hanya membantu sikit2 saja.Well biasa la,budak suka main (lalala)....memang chaos gila.

Hari tu jugak,kami bukan belajaq sangat pun.belajaq alah 3 out of 7 subjek ja.Tu yang syok uh.haha.! Ticer Soh nyanyi dalam kelas bi tadi..."one smile makes two...lalala"haha.camtu lah dia nyanyi..cumey sungguh ticer.Such a randezvoue...(cam tu uh eja..????)..haha...!

In short,memang syok habes semalam.Hari ini ada jaya waris...boleh balik awai.whee whee dry !!! (xleh go gila).Dah la tadi ada maher zain kat mhi(lari tajuk)..mewarnai hariku yang sudah bewarna warni ni...

No comments:

Post a Comment