Tuesday, June 28, 2011

Hampa ni !

Whoa ! Sudah lama tidak ku post-post disini.
Agak teruja.Nah...tak pun.
Cuma,kinda busy lately.
Sorry....bagi sesiapa yang selalu mengread disini.
Well,beberapa bulan lagi tapi saya still tak melakukan preparation yang 'menyeluruh'.
Ish....agak risau ni.
chill2.

Okey,hari ini saya nak memperkatakan mengenai something.
Saya selalu pelik melihat kepada sikap manusia ni.
Mula-mula seseorang tu kelihatan bahagia dengan seseorang lain tu.
Kemudian bergaduh,maka belang sebenar terserlah lah.
Lepas itu,'pakat' lawan mengata.
Tulis di facebook,blog,etc...
Bukan nak kata la tapi agak menyemakkan page la.
Orang yang online tu bukannya tujuan dia nak melihat perlawanan 'manja hampa' tu !
Kacau !

Tidakkah anda sedar sifat itu seakan kebudak-budakan?
Dulu waktu 'hampa' dok bahagia,tak 'sedaq' pulak.
Sedangkan orang lain dah 'taw' dah ending di camana.
Bila orang cakap takmau dok 'dengaq'.
La ni,ha ! Baru sedar kan?
Manusia-manusia...

Tak ada lah,saya ni bukan apa.Tak ada niat pun nak memberatkan kepala anda-anda semua cuma nak menyentuh sikit la pasal benda yang berlaku di sekitar saya.
Kesimpulannya mudah saja,
-lain kali dengar orang cakap.
-Jangan selalu mengata orang.

Sekian,haha.
p/s: Minta maaf post kali ni agak mengarut.
Maaf andai terkasar bahasa.

No comments:

Post a Comment