Wednesday, October 12, 2011

Agenda selepas ini

Assalamualaikum,hello hello hello !
Welcome back for me. Ngee.
It's been a long time,che tak menyervis ini belog.
Kangen bangat deh.
Tengok sampai dah terkeluar semua bahasa.Hihi
Ini kerana saya sudah bebas daripada buku. Huhu
I'm free,as free as the flying bird. Whoa !

Tapi actually kan,saya tak rasa apa pun. haha.
I wonder,kenapa lah semua orang rasa happy sangat tapi saya tak rasa apa pun.
Okay,let just forget about it.

Today's topic :
Apa yang hampa nak buat lepas habis exam ni?
(I know,tak ada sapa pun yang nak baca my blog ni )

Antara list yang sudah saya siapkan. Listnya agak panjang jadi harus dipendekkan. Macam la dah tak ada cuti lepas ni,kan kan kan? hehe
-Main The Sim. whoa saya sekarang ni memang sudah adict dengan itu game. Kenapa tah,tapi takpalah...sekarang boleh main puas-puas.
-Baca buku,bukan buku tu...buku cerita. Since tak ada apa yang nak dibuat so,kita baca la novel. Rindu kat buku sekolah,kita gantikan dengan novel.
- Outing ! Actually kan,sebelum ni pun memang saya dok outing selalu dengan kawan-kawan. So,takpalah..masukkan la sekali dalam agenda.
-Mesej.Hihi. Ini memang selalu tapi kali ni,memang tak lepas dah fon tu. Hahah !
-Tengok movie. itu pun kalau ada la. takkan nak tengok wayang tiap-tiap hari pulakkan.

Itulah antara agenda tersembunyi saya yang sudah diekspos kepada anda sekelian.
Kalau ada idea,drop a comment.
;-)

No comments:

Post a Comment