Friday, August 27, 2010

Mars VS Venus


Adakah aku ni terlalu rapat dengan budak lelaki melebihi budak perempuan..? Itu satu soalan yang aku kerap ajukan kepada diri aku every single day.Kalau dalam kelas,orang selalu kata..aku dok kira sembang dengan geng laki ja.Nak buat camna,dah aku dok belakang depa.Dah tu pulak,depa lawak...TAK TAHAN kot.kira nak gelak ja....Tapi,kalau cam waktu rehat ke...sembahyang ke...even dalam kelas pun,aku dok sembang dengan geng perempuan gak..aku join depa.tapi,adakah itu tidak memadai...?
Mungkin,orang tengok aku terlalu rapat dengan depa sebab setiap kali kerja berkumpulan,aku group dengan depa.Yalah..mananye tidak...mesti la kena amik group yang dekat2...apa2 pun,mesti camtu.Buat apa,penat2 cari geng yang jauh2..?hehe...
Tapi,apa yang aku perhatikan...bila aku join geng dak2 perempuan,depa pun buat cam tak layan ja dengan aku.Bukan semua la,ada seorang d
ua...
Tapi,kalau cam geng2 dak laki kelas taun lepas....aku pun bukannya rapat dengan depa awal2....last2 tahun ja pun.Tu pun sebab,budak laki kelas tu dengan geng perempuan suka berperang.Jadi,rapat lah kami.Even sampai sekarang....Yay..!
Tapi kan..serius aku kata,kawan dengan orang laki (jenis budak laki kelas aku la dan kelas taun lepas) best.Depa berotak kreatif.Dan tak susah nak kawan dengan depa.I mean,depa lawak,tak sensitif sangat...overall best la ! Bersyukur aku jumpa depa.hehe
Tapi,geng2 perempuan pun best gak kawan dengan depa.Depa lah kawan yang kita boleh luahkan masalah pun.Nak harapkan budak laki?Memang bole...hehe






No comments:

Post a Comment