Sunday, July 25, 2010

Remaja Millenium.

Mengapa remaja masa kini terlalu igin mgikut trend?
cntohnya yg mkin hangat msa kini adalah "berfotografi".Adakah "berfotografi" itu merupakan stu trend?Acap kali telingaku mndgr kata2 spt ini; "aku nak soh bpk aku beli cam..aku minat uh'. "
atau kata2 yg sma spt itu.Dulu2 semua pakat minat handphone.handphone tu lah,ini lah.lps tu,mp3 pulak,lps tu psp dan skrg camera.Huh...!

Bukan saya x suka org minat kegiatan masa lpang spt itu tpi,x perlu la kalau sekadar ingin mengikuti "trend masa kini". Kerana ianya boleh mengundang kpd hangat2 taik ayam.

Jadi,kepada warga remaja diluar itu...saya syorkan agar anda menyimpan duit anda itu untuk benda yang lebih baik.Sekian...

P/S:Msg ini ditujukan kpd awam bkn khas untuk sesiapa.

No comments:

Post a Comment